هیچ چیزی مثل یک میز کار شلوغ بهره وری شما را پایین نمی آورد.
همه ما به دنبال آرامش در محیط کار و کارایی بیشتر هستیم، گاهی در انجام و یا تکمیل کاری به مشکل برمی خوریم و نمی توانیم کارهایمان را به موقع تمام کنیم.
در این مواقع بهتر است یک نگاهی به میز کارتان بیندازید. شاید این عدم کارایی به خاطر بی نظمی و بهم ریختگی روی میز کارتان باشد.
امروز بچه های تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد سازماندهی میز کار و ابزار مفید برای یک میز کار، مطالبی را به اشتراک بگذارند.
بیشتر بخوانید: " چگونه طراحی داخلی یک دفتر کار می تواند بر خلاقیت پرسنل تاثیر بگذارد "
آقای وبلاگ کارتان منبع
درباره این سایت